Reacties

Reacties 101 - 150 van 151

Naam Reactie Datum
Pa en Ma ODK 't is daar precies heeeel plezant hé! 31 dec. '09
patrick coucke gelukkig nieuwjaar e grtz v 30 dec. '09
Jochen Claes goeie feestdagen toegewenst van ons allemaal( ps don't… 28 dec. '09
Peng Kiong Chou Excellent photos, my friend Annelies and Kenny. Trust… 27 dec. '09
blauwe da ziet er doar ferm geestig uit ez, amuseer junder… 27 dec. '09
marleen prettige feestdagen t is te vroeg maar beter te ...............… 24 dec. '09
Iwan Leuk om jullie avonturen van zo dichtbij te kunnen… 23 dec. '09
gino hey guys,blij dat alles nog steeds goed gaat met jullie,zou… 23 dec. '09
marleen mama bart kjern kenzo in jullie hutje op het strand… 21 dec. '09
gino ik dacht zo'n bloem die stinkt thuis te hebben,maar… 21 dec. '09
Kathleen zot zeg wel speciale bloem hee, mooi! 18 dec. '09
Kathleen Stoer! En amai je bent al serieus gebruind zeg!! 18 dec. '09
Kathleen hihi grappig!!! 18 dec. '09
Jonasvh Annelies als attractie, grappig. Hier geen tropisch… 17 dec. '09
patrick coucke gelukkig verjaardag e e kv 01 verloren 12 dec. '09
marleen gelukkige verjaardag anneliesje groetjes mama bart… 12 dec. '09
marleen gelukkige verjaardag annelies en ammuseer jullie maar… 12 dec. '09
Kimtje Heyla lieve ex-collega! Klinkt allemaal super he!… 9 dec. '09
marleen hoi wij vinden het pachtige foto s ook die van kenny… 8 dec. '09
Pa en Ma ODK ha ja, net op National Geographic iets gezien over… 7 dec. '09
Pa en Ma ODK En wij hebben Eddy en Mia's lichtjes in de tuin… 7 dec. '09
patrick coucke jup hier goe en ginder ook zie ik mooie foto s doe… 7 dec. '09
Kathleen Wow spectaculair! 7 dec. '09
Kathleen Leuke foto! Je ziet dat Bram de zoon van mijn collega… 7 dec. '09
mama bart hoi jullie stellen het zeer goed zien we aan de mooie… 7 dec. '09
tante Mia Heel mooi reisverslag, wij genieten ervan om mee te… 6 dec. '09
Kjern Coucke je liekt e bitje op e penguin e gie 4 dec. '09
Tamara een sneeuwman tussen de palmbomen... Moderne kunst 2 dec. '09
pascal eet moar een beetje want met wa pluimen gelijk je… 1 dec. '09
patrick coucke jup zie a e smoeltje da je ons ni mist e haha geniet… 1 dec. '09
Jochen Claes Aha stekker, je ziet ons werk is toch oerdegelijk… 1 dec. '09
marleen hey we zien dat jullie zich ammuseren, hier is alles… 1 dec. '09
gino zeg couckje,kgon proberen te drinken voe 2 mo da word… 1 dec. '09
Iwan Hein van Haezebroeck ontslagen bij rc Genk en Helegbe… 30 nov. '09
patrick coucke leuk e en mooi zeker ier regen o ja me skip ga niet… 30 nov. '09
Nathalie Heylaba Anneliesje, Geniet van jullie wereldreis.… 30 nov. '09
Bram Klinkt leuk hé Annelies ! Je weg verliezen in Londen… 30 nov. '09
Xandrien Joehoew! Annelies mijn klein schrijverstalentje! :)… 30 nov. '09
Vanessa Hey Kenny en Annelies , Jullie cadeautje ligt al klaar… 30 nov. '09
Kathleen Hoe stellen jullie het daar? Al veel aan jullie gedacht… 29 nov. '09
Pa en Ma ODK Hey daar, nu al een paar dagen onderweg en hopelijk… 29 nov. '09
Tamara Ik begin nu pas te beseffen dat jullie weg zijn voor… 27 nov. '09
marleen het is leeg thuis zonder jullie ik mis jullie nu al… 27 nov. '09
marleen de eerste dag zit er bijna op !!! maar we hebben bijna… 26 nov. '09
moe moe en vovo vergeet geen botten mee te doen want er ligt veel… 26 nov. '09
Iwan Het allerbeste op jullie wereldreis. Ik zal jullie… 25 nov. '09
Vanpraet A Jeps, amuseer jullie en wees wel voorzichtig. En als… 25 nov. '09
patrick coucke goei reis e e voorzichtig ginder let ma goe op x 25 nov. '09
nichtje Bieke Khoop daj veel memorabele momenten mag beleven op… 23 nov. '09
marleen ik hoop dat de dagen nu wat langer durenmaar toch… 21 nov. '09

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »