Reacties
Reacties 101 - 150 van 151
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pa en Ma ODK | 't is daar precies heeeel plezant hé! | 31 dec. '09 |
| patrick coucke | gelukkig nieuwjaar e grtz v | 30 dec. '09 |
| Jochen Claes | goeie feestdagen toegewenst van ons allemaal( ps don't… | 28 dec. '09 |
| Peng Kiong Chou | Excellent photos, my friend Annelies and Kenny. Trust… | 27 dec. '09 |
| blauwe | da ziet er doar ferm geestig uit ez, amuseer junder… | 27 dec. '09 |
| marleen | prettige feestdagen t is te vroeg maar beter te ...............… | 24 dec. '09 |
| Iwan | Leuk om jullie avonturen van zo dichtbij te kunnen… | 23 dec. '09 |
| gino | hey guys,blij dat alles nog steeds goed gaat met jullie,zou… | 23 dec. '09 |
| marleen | mama bart kjern kenzo in jullie hutje op het strand… | 21 dec. '09 |
| gino | ik dacht zo'n bloem die stinkt thuis te hebben,maar… | 21 dec. '09 |
| Kathleen | zot zeg wel speciale bloem hee, mooi! | 18 dec. '09 |
| Kathleen | Stoer! En amai je bent al serieus gebruind zeg!! | 18 dec. '09 |
| Kathleen | hihi grappig!!! | 18 dec. '09 |
| Jonasvh | Annelies als attractie, grappig. Hier geen tropisch… | 17 dec. '09 |
| patrick coucke | gelukkig verjaardag e e kv 01 verloren | 12 dec. '09 |
| marleen | gelukkige verjaardag anneliesje groetjes mama bart… | 12 dec. '09 |
| marleen | gelukkige verjaardag annelies en ammuseer jullie maar… | 12 dec. '09 |
| Kimtje | Heyla lieve ex-collega! Klinkt allemaal super he!… | 9 dec. '09 |
| marleen | hoi wij vinden het pachtige foto s ook die van kenny… | 8 dec. '09 |
| Pa en Ma ODK | ha ja, net op National Geographic iets gezien over… | 7 dec. '09 |
| Pa en Ma ODK | En wij hebben Eddy en Mia's lichtjes in de tuin… | 7 dec. '09 |
| patrick coucke | jup hier goe en ginder ook zie ik mooie foto s doe… | 7 dec. '09 |
| Kathleen | Wow spectaculair! | 7 dec. '09 |
| Kathleen | Leuke foto! Je ziet dat Bram de zoon van mijn collega… | 7 dec. '09 |
| mama bart | hoi jullie stellen het zeer goed zien we aan de mooie… | 7 dec. '09 |
| tante Mia | Heel mooi reisverslag, wij genieten ervan om mee te… | 6 dec. '09 |
| Kjern Coucke | je liekt e bitje op e penguin e gie | 4 dec. '09 |
| Tamara | een sneeuwman tussen de palmbomen... Moderne kunst | 2 dec. '09 |
| pascal | eet moar een beetje want met wa pluimen gelijk je… | 1 dec. '09 |
| patrick coucke | jup zie a e smoeltje da je ons ni mist e haha geniet… | 1 dec. '09 |
| Jochen Claes | Aha stekker, je ziet ons werk is toch oerdegelijk… | 1 dec. '09 |
| marleen | hey we zien dat jullie zich ammuseren, hier is alles… | 1 dec. '09 |
| gino | zeg couckje,kgon proberen te drinken voe 2 mo da word… | 1 dec. '09 |
| Iwan | Hein van Haezebroeck ontslagen bij rc Genk en Helegbe… | 30 nov. '09 |
| patrick coucke | leuk e en mooi zeker ier regen o ja me skip ga niet… | 30 nov. '09 |
| Nathalie | Heylaba Anneliesje, Geniet van jullie wereldreis.… | 30 nov. '09 |
| Bram | Klinkt leuk hé Annelies ! Je weg verliezen in Londen… | 30 nov. '09 |
| Xandrien | Joehoew! Annelies mijn klein schrijverstalentje! :)… | 30 nov. '09 |
| Vanessa | Hey Kenny en Annelies , Jullie cadeautje ligt al klaar… | 30 nov. '09 |
| Kathleen | Hoe stellen jullie het daar? Al veel aan jullie gedacht… | 29 nov. '09 |
| Pa en Ma ODK | Hey daar, nu al een paar dagen onderweg en hopelijk… | 29 nov. '09 |
| Tamara | Ik begin nu pas te beseffen dat jullie weg zijn voor… | 27 nov. '09 |
| marleen | het is leeg thuis zonder jullie ik mis jullie nu al… | 27 nov. '09 |
| marleen | de eerste dag zit er bijna op !!! maar we hebben bijna… | 26 nov. '09 |
| moe moe en vovo | vergeet geen botten mee te doen want er ligt veel… | 26 nov. '09 |
| Iwan | Het allerbeste op jullie wereldreis. Ik zal jullie… | 25 nov. '09 |
| Vanpraet A | Jeps, amuseer jullie en wees wel voorzichtig. En als… | 25 nov. '09 |
| patrick coucke | goei reis e e voorzichtig ginder let ma goe op x | 25 nov. '09 |
| nichtje Bieke | Khoop daj veel memorabele momenten mag beleven op… | 23 nov. '09 |
| marleen | ik hoop dat de dagen nu wat langer durenmaar toch… | 21 nov. '09 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »
- marleen: het wordt tijd dat jullie…
- veniere jose: Hé nog altijd alles goed…
- Annelies: Fotos volgen
- veniere jose: Heel mooie fotos dat missen…
- marleen: jullie laatste trip valt…
Alle reacties »